Jeżeli chcecie zajmować się profesjonalnie fotografią – założyć firmę fotograficzną, warto żebyście od samego początku pomyśleli o promocji swoich zdjęć i swojej firmy w sieci. Dobrym narzędziem do takiej promocji są wszelkiej maści portale społecznościowe (jak Facebook czy Google+), portale informacyjne, strony z darmową grafiką, strony zrzeszające ludzi zajmujących się grafiką.
Jeżeli planujecie sprzedawać swoje zdjęcia, to nawet bez zakładania własnej strony www, możecie rozpocząć promocję swojej firmy fotograficznej na Facebooku. Facebook dla firm to bardzo przydatne narzędzie, bo pozwala w tani (a nawet czasami darmowy) sposób dotrzeć do dużej grupy potencjalnych klientów.
Na Facebooku możecie po prostu wrzucać swoje zdjęcia na swoją Tablicę i zapraszać znajomych do polubienia tychże lub możecie zdecydować się skorzystać z usług reklamowych, które oferuje nam Zuckerberg.
Reklama na Facebooku, to obok reklamy w Google jedna z popularniejszych w tym momencie sposobów reklamy w internecie. Taka reklama może zostać sprofilowana pod kątem konkretnej grupy docelowej, której się w przyszłości wyświetli (np. osób zainteresowanych ślubami – mogą potrzebować fotografa, osób prowadzących restauracje – możecie zrobić dla nich zdjęcia ich potraw, etc.).
Tak więc, nawet jeżeli macie dopiero kilka profesjonalnie zrobionych zdjęć, możecie już zacząć je wrzucać na Facebooka i rozpocząć promocję swojego przedsięwzięcia. Im wcześniej zaczniecie, tym szybciej możecie zyskać klientów.
Powodzenia.