Promocja własnych zdjęć

Promocja własnych zdjęć

Jeżeli chcecie zajmować się profesjonalnie fotografią – założyć firmę fotograficzną, warto żebyście od samego początku pomyśleli o promocji swoich zdjęć i swojej firmy w sieci. Dobrym narzędziem do takiej promocji są wszelkiej maści portale społecznościowe (jak Facebook czy Google+), portale informacyjne, strony z darmową grafiką, strony zrzeszające ludzi zajmujących się grafiką.

social-media-961769_1280Jeżeli planujecie sprzedawać swoje zdjęcia, to nawet bez zakładania własnej strony www, możecie rozpocząć promocję swojej firmy fotograficznej na Facebooku. Facebook dla firm to bardzo przydatne narzędzie, bo pozwala w tani (a nawet czasami darmowy) sposób dotrzeć do dużej grupy potencjalnych klientów.

Na Facebooku możecie po prostu wrzucać swoje zdjęcia na swoją Tablicę i zapraszać znajomych do polubienia tychże lub możecie zdecydować się skorzystać z usług reklamowych, które oferuje nam Zuckerberg.

Reklama na Facebooku, to obok reklamy w Google jedna z popularniejszych w tym momencie sposobów reklamy w internecie. Taka reklama może zostać sprofilowana pod kątem konkretnej grupy docelowej, której się w przyszłości wyświetli (np. osób zainteresowanych ślubami – mogą potrzebować fotografa, osób prowadzących restauracje – możecie zrobić dla nich zdjęcia ich potraw, etc.).

Tak więc, nawet jeżeli macie dopiero kilka profesjonalnie zrobionych zdjęć, możecie już zacząć je wrzucać na Facebooka i rozpocząć promocję swojego przedsięwzięcia. Im wcześniej zaczniecie, tym szybciej możecie zyskać klientów.

Powodzenia.

Dodaj komentarz

Close Menu